Проект
«Моніторинг навчально-виховного процесу як засіб підвищення рівня удосконалення, самовдосконалення і самореалізації учнів»
Мета проекту:
-
відстеження результату участі учнів у житті школи;
-
стимулювання навчальної та громадської діяльності;
-
сприяння особистісному зростанню через визначення відносного показника прогресу кожного учня.
Складники рейтингового оцінювання
І. Оцінювання навчальних досягнень здійснюється за результатами оцінювання знань, умінь та навичок учнів класу за звітний період (семестр): за кожну оцінку високого рівня клас отримує 1 бал; достатнього – 0,5 бала; за кожну отриману оцінку початкового рівня класний колектив втрачає 1 бал; середнього – 0,5 бала.
ІІ. Участь у роботі секцій МАН, олімпіадах, конкурсах, змаганнях:
-
бали за участь у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін
-
районна олімпіада + 5
-
перемога + 8, +11, +15
-
обласна олімпіада +20
-
перемога + 30, +40, +50
-
бали за участь у конкурсах та змаганнях
-
участь +5
-
добрий результат + 8
-
відмінний результат + 15
-
обласні змагання + 20
-
перемога + 30, +40, +50
-
бали за участь у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН
-
участь у роботі секції + 20
-
перемога +30, +40, +50
ІІІ. Блок «Дисципліна та порядок» здійснюється на основі:
-
щоденника поведінки (у % відношенні)
Зразкова поведінка на уроці оцінюється 1 балом
Добра - +0,5 бала
Задовільна - -1 бал
Запис у щоденнику - -3 бали
-
відвідування
100% - +1 бал
100% з хворим, якщо є довідка з ФАПу
Записка від батьків - -0,5 бала
«Н» без підтвердження - -2 бали за кожного учня
-
санстан
оцінка «5» - +1 бал
оцінка «4» - +0,5 бали
оцінка «3» - -1 бал
-
зовнішній вигляд
учнівська форма +20
(під час перевірки -3 бали за кожного учня без форми)
ІV. Позаурочна діяльність класного колективу
-
проведення виховного заходу – +20 балів
-
участь у районних заходах - +5 балів
-
випуск інформаційного бюлетеня - + 5 балів
-
збереження шкільного майна - + 5 балів
-
збереження підручників - + 5 балів
Всі дані виводяться на діаграму з періодичністю раз на 2 тижні для того, щоб учні могли оперативно з’ясувати:
-
яку кількість балів набрав класний колектив на сьогодні;
-
порівняти успішність свого класу з рейтингом інших класів;
-
самостійно спланувати діяльність свого класного колективу.
Переможців рейтингового оцінювання діяльності учнів визначити за підсумками навчального року в кінці ІІ семестру.
Переможці нагороджуються перехідним кубком «Кращий клас року».